La Buena Vida heeft een reputatie hoog te houden: dé beste wijnhandel van België. Om hun webshop op hetzelfde niveau te krijgen, vroegen zij hulp aan Analyz-it. De opdracht was dus klaar en duidelijk. Maak van La Buena Vida dé onlinespecialist in Spaanse wijnen. Vamos!
Na wat brainstormsessies zijn er verschillende ideeën uit de bus gekomen. Omdat La Buena Vida de betere Spaanse wijnen verkopen, is het nodig om in te spelen op de behoeftes van hun doelgroep: de wijnkenners. Zo vind je op de webshop van La Buena Vida een uniek zoek- en filtersysteem om jouw juiste wijn te vinden. Als webshopbezoeker kan je filteren op appellatie, domein, druif, prijsklasse en het gerecht waarmee je je wijn gaat combineren.
Of de webshop mooi is geworden kan je zelf oordelen op www.labuenavida.be, maar ons werk eindigt niet nadat de B2C webshop op maat online is gekomen:
Ondersteuning
Bij elk webontwikkeling project krijgt onze klant naast een projectleider ook een hoofdontwikkelaar en een back-upontwikkelaar toegewezen. Zo heeft La Buena Vida de zekerheid dat er steeds aan hun webshop kan worden gewerkt.
Uitbreidingen
Zoals bij elk groot project, komen er gedurende de ontwikkeling extra ‘wishes’ en ‘issues’ bij. Issues worden met hoge prioriteit aangepast, terwijl de wishes op klantmeetings besproken worden. Op die manier kunnen we samen met La Buena Vida transparant communiceren over de zaken die nog moeten uitgevoerd worden en welke het belangrijkst zijn.