Een grondige renovatie van de website
Je bedrijf aantrekkelijker maken voor mogelijke werknemers en potentiële klanten? Daarvoor is een sterke website nodig! Met de twee doelstellingen, employer branding en meer potentiële klanten, in het achterhoofd gingen we aan de slag met een uitgebreid aanvalsplan.
Op de ZDP-website zijn er twee instroomdimensies waarmee we rekening moeten houden. Langs de ene kant is er een doelgroep-georiënteerde instroom, en langs de andere kant een dienst/product-georiënteerde instroom. De doelstelling is om een kruispunt te maken van deze twee dimensies zodat de navigatie voor elke bezoeker duidelijk is.
In het menu zie je als websitebezoeker meteen een onderscheid tussen de twee dimensies. Links boven is er de mogelijkheid om als particulier, professional of overheidsinstantie de website te verkennen, terwijl er in het hoofdmenu de keuze is tussen de verschillende diensten: platte daken, hellende daken, groendaken, service & onderhoud.
Kiest de bezoeker op een gegeven moment een specifieke doelgroep gecombineerd met een specifieke dienst, dan past de huisstijl zich aan.