Klant aan het woord
Sara kende Analyz-it al door de gemeenschappelijke klanten van beide bedrijven en was dan ook vanaf dag één overtuigd van een onderlinge samenwerking. “Ik heb eigenlijk maar één partij gecontacteerd omdat ik van onze gemeenschappelijke klanten alleen maar positieve feedback ontvang. Bovendien is het systeem echt heel gebruiksvriendelijk. Terwijl ik toch al met andere systemen heb gewerkt waarin het niet zo vlot ging. Daarnaast heb ik ook een goede relatie met Jan en Geertrui.”
Ik heb eigenlijk maar één partij gecontacteerd omdat ik van onze gemeenschappelijke klanten alleen maar positieve feedback ontvang.
Service
Volgens Sara is naast de gebruiksvriendelijkheid van onze software ook de dienstverlening achter de schermen een groot pluspunt. “De website oogt heel professioneel en ook de dienstverlening erachter is super. Kleine problemen worden meteen opgelost. Je hoeft dus geen dagen te wachten op een oplossing. De service is dus echt wel doorslaggevend want je kan heel veel systemen gratis gebruiken, maar dan moet je alles zelf doen. Net iets waar een KMO niet veel tijd voor heeft. Analyz-it neemt eigenlijk alles uit je handen, hierdoor kan je je focussen op dagdagelijkse zaken. Dat is een heel groot voordeel.”
De service is dus echt wel doorslaggevend want je kan heel veel systemen gratis gebruiken, maar dan moet je alles zelf doen.