Oriënterend gesprek
De eerste stap in de samenwerking begon met een oriënterend gesprek. Zo konden we de behoeftes en verwachtingen van KUBUS goed inschatten. Hieruit bleek dat ze advies en ondersteuning over online marketing wilden. Hiervoor stippelden we vervolgens een consultancy traject uit zodat we zo efficiënt mogelijk aan de slag konden.
Marketing consultancy
In ons consultancy traject gaven we advies over Facebook, LinkedIn, Google Ads en e-mailmarketing. Eerst verzamelden we informatie door de verschillende kanalen te analyseren. Daarna gaven we advies over de strategiebepaling en optimalisatie van de kanalen.
Vervolgens ging KUBUS aan de slag met ons advies en pasten ze het toe in de praktijk.
Evaluatie
Nadat KUBUS het advies van Analyz-it toepaste in de praktijk, hebben we dit samen geëvalueerd. Waar is er nog ruimte voor optimalisatie? Hoe kunnen we de advertenties bijsturen?
Uit deze evaluatie kwamen nog wat extra aandachtspunten die KUBUS op hun advertenties kon toepassen.
Lees hieronder wat Sonja van KUBUS van onze samenwerking vindt.
Dankzij de samenwerking met Analyz-it smelten onze advertentie ideeën samen en kan KUBUS ondersteund & bewust aan de slag met online marketing. Analyz-it helpt KUBUS de verschillende mogelijkheden efficiënt te ontdekken, testen, meten en voortdurend aan te passen.
Kunnen wij jou van dienst zijn als marketing consultant?
Heb je interesse in de online marketing diensten die wij aanbieden? Neem dan zeker vrijblijvend contact op en we bekijken samen hoe we jouw project kunnen aanpakken.
Neem vrijblijvend contact op!