Droom jij ook van een interieur zonder frustraties of bouwstress? Dan ben je bij Schoeffaerts Afwerking & Interieur aan het juiste adres. Want als nationale speler in de interieurmarkt focust Schoeffaerts Afwerking & Interieur op een klantgerichte aanpak, uitgebreide knowhow en een hoogwaardige afwerking. Zo kan je als klant van Schoeffaerts Afwerking & Interieur op je twee oren slapen en dromen over het interieur van je dromen.

Zaakvoerder Ronny Schoeffaerts kan dankzij de expertise van Analyz-it ook op hun twee oren slapen, want door onze geïntegreerde online marketing aanpak trekt de website iedere maand nieuwe bouwers en verbouwers aan die op zoek zijn naar een geschikte partner voor hun binnenafwerking.

Onze aanpak

Samen met de klant werden de doelen vanaf dag één besproken. Dankzij deze doelen, kunnen de online marketeers de campagnes gericht opvolgen en bijsturen. Als uitgangspunt van de campagnes werd er een maximale kost per lead via de AdWords campagne genoteerd en een verhoogde zichtbaarheid via sociale media.

Google campagnes

Door gerichte advertenties via Google Ads komen potentiële (ver)bouwers in de opzoekfase al meteen in contact met de diensten van Schoeffaerts Afwerking & Interieur.

Met de wekelijkse opvolging van de campagnes spelen we kort op de bal om de doelstelling van Schoeffaerts Afwerking & Interieur te realiseren.

Social media marketing

Om potentiële (ver)bouwers met visuele beelden over de streep te trekken worden de sociale media kanalen van Schoeffaerts Afwerking & Interieur gevoed met interessante content. Zo worden er regelmatig realisaties gepubliceerd om de expertise visueel te tonen.

Een aanpak die door de huidige Facebook-volgers van Schoeffaerts Afwerking & Interieur ook wordt gesmaakt want door een minimum aan extra advertentiebudget steeg het volgpubliek via sociale media met 30%!


Wil jij ook een partner voor je online marketing die meedenkt over je doelstellingen?

Neem contact op voor meer info