BEVA PLUS is sinds jaren al een gevestigde waarde in Tessenderlo. Om diezelfde waarde over te brengen op het wereldwijde web was er nood aan een nieuwe website.
Huisstijl
Niet enkel de website kreeg een update maar ook het logo. Na een paar ronden en voorstellen werd er gekozen voor een modernere versie van het oude logo. Voor BEVA PLUS was dit herkenningspunt voor hun klanten steeds heel belangrijk en daarom heeft Analyz-it ervoor gezorgd dat dit naar voor komt in de website.
Productlijn
Een must voor BEVA PLUS was een duidelijk overzicht van de verschillende producten en diensten die ze aanbieden. Zo werd er gekozen voor een menu bovenaan zodat de klant meteen en op elke pagina kan zien wat BEVA PLUS aanbiedt.
Achter deze productpagina's zitten vervolgens ook detailpagina's. Bij "Ramen" (voorbeeld) wordt er vervolgens een onderscheid gemaakt tussen pvc, aluminium, pvc gecombineerd met aluminium en houten.
Realisaties
Omdat BEVA PLUS door de jaren al heel wat gerealiseerd heeft en talloze projecten succesvol heeft afgewerkt, is het ook van belang om deze realisatie in de kijker te zetten. Zo krijgen de bezoekers bij elk product al realisaties te zien. Zo krijgen de potentiële klanten inspiratie door de mooie projecten die BEVA PLUS al op zijn naam heeft staan.
Renovatiespecialist
BEVA PLUS blinkt uit in het renoveren. Als renovatiespecialist moet je laten zien wat je kan. Zo heeft de website een pagina waar je de verschillende renovatiewerken kan zien, hoe een renovatieproject in zijn werking gaat en ook wat er belangrijk is tijdens een renovatie.
Potentiële klanten worden klanten
Om ervoor te zorgen dat bezoekers op de website snel en gemakkelijk contact kunnen opnemen werd er gekozen om op elke detailpagina twee call-to-actions te plaatsen. Zo kunnen potentiële klanten een gratis offerte aanvragen of BEVA PLUS contacteren indien ze een vraag hebben. Er werd ook geopteerd om bovenaan in het menu twee vaste knoppen: "offerte" en "contact" te plaatsen. Potentiële klanten kunnen dus op elk moment contact opnemen.
Meten is weten;
Voor BEVA PLUS is het heel belangrijk dat ze rendement uit hun website halen. Dit is ook één van de redenen waarom dat BEVA PLUS samenwerkt met Analyz-it. Elke maand voeren wij de online marketing uit en sturen we maandelijks een rapport waar de conversies (contactaanvragen of offerteaanvragen) in worden vermeld en waar ze vandaan komen. Zo blijven we steeds op de hoogte wat werkt en wat niet werkt en kunnen we bijsturen om zo meer rendement uit de website te halen.