Een ruim aanbod van producten en diensten is het minste wat je kan zeggen van Cyaan en Co. Zo zijn ze niet alleen een traditionele dagbladhandel, maar kan je bij hen ook terecht voor het hervullen van je inktcartridges of het printen van een 3D beeldje van een vriend of familielid. Een moeilijke opdracht voor onze graficus om alle onderdelen kort en bondig voor te stellen op de homepage.
Nadat de website al enkele maanden online was, werd er in de statistieken duidelijk dat ook de mobiele bezoekers niet verwaarloosbaar waren. Samen met de update van Google om mobiele websites te belonen koos Robin Houben, zaakvoerder van Cyaan en Co, voor een responsive traject van de huidige website.
Tijdens dit traject werd er pagina per pagina bekeken hoe de inhoud diende te reageren wanneer de website mobiel geraadpleegd werd. Zo kwamen niet alleen de teksten, foto's en tabellen aan bod, maar werden ook de YouTube video's en Google Maps kaartjes responsive gemaakt.
De responsive website scoort nu voor alle bezoekers goed in Google, ook voor de mobiele bezoekers!
Het resultaat: De responsive website scoort nu voor alle bezoekers goed in Google, ook voor de mobiele bezoekers!