Koppeling met boekhoudpakket
Voor Contactlenzen Vanschoenwinkel maakten we de koppeling met ExactOnline. Per dag en per productgroep geven we de omzet door aan de hand van een grootboekrekening. Onze klant genereert daardoor gedetailleerde rapporten binnen hun boekhoudpakket, wat hen helpt bij een efficiënte en waterdichte administratie. We sturen alleen noodzakelijke inhoud door van de webapplicatie naar het boekhoudpakket, wat het proces overzichtelijk en snel houdt.
Automatische e-mails en sms'en naar klanten
We implementeerden ook een systeem van automatische klantenmails en sms'en. Elke dag verstuurt het ERP systeem automatische e-mails uit naar klanten in verband met hun serviceformule. Deze e-mails kunnen bijvoorbeeld uitnodigingen bevatten om een afspraak in te boeken of om op controle te komen. Voor elk serviceabonnement verstuurt de applicatie een gepersonaliseerde e-mail of sms naar de klant. Contactlenzen Vanschoenwinkel kan de inhoud van deze belangrijke communicatie zelf personaliseren en heeft dus volledige controle over de boodschap van deze e-mails en sms'en.
Toevoegen van extra datavelden
De wetgeving omtrent de terugbetaling van contactlenzen door de mutualiteit is doorheen de jaren gewijzigd. Door nieuwe velden toe te voegen, wordt belangrijke wettelijke informatie doorgestuurd naar de mutualiteiten, wat de terugbetaling vereenvoudigd. Met onze webapplicaties op maat spelen we steeds flexibel in op veranderingen, zonder grote kosten voor de klanten.
Prestatieverbeteringen van webapplicatie
Om de prestaties en snelheid van de webapplicatie hoog te houden, voeren we optimalisaties uit op het niveau van de code, databank en server. Dit is cruciaal, aangezien er door de jaren heen duizenden lenssoorten in het systeem zijn (bij)gekomen. Zo streven we steeds naar een snelle en vlotte werking van de webapplicatie, ongeacht de groei en uitbreiding van de database.
Meer dan 50 uitbreidingen
In 2023 en 2024 hebben we meer dan 50 optimalisaties en uitbreidingen gedaan. Tijdens de uitvoering van deze taken hebben we steeds gezorgd voor een snelle ontwikkeling en een transparante communicatie. Zo heeft de klant bij Analyz-it steeds de mogelijkheid om op te volgen hoeveel tijd er aan welke aanpassing is besteed.