Volledige make-over
2015 had enkele grotere veranderingen in petto voor de toenmalige vzw Steunpunt Straten. Samen met Kelly Thierens, de marketing & communicatie verantwoordelijke van Steunpunt Straten, was Analyz-it verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe website.
Voor Kelly was dit een logisch gevolg van de volledige make-over. "De start van 2015 ging voor onze organisatie gepaard met een volledige make-over van de deelwerking Steunpunt Straten (kenniscentrum voor publieke ruimte). De naam ‘Steunpunt Straten’ veranderde naar ‘Infopunt Publieke Ruimte’ met een bijhorend nieuw logo en aangepaste huisstijl. De stap naar een website in de nieuwe look and feel voorzien van moderne functionaliteiten was een logisch gevolg. Via een aantal mooie referenties kwamen we bij Analyz-it terecht."
Efficiëntie en snelle service
Na een verkennend gesprek met Kelly en haar collega's hadden beide partijen meteen een goed gevoel, wat zich later ook uitte in een mooi resultaat en een aangename samenwerking!
Ook Kelly beaamt dit: "Na de selectieronde, bleek Analyz-it een goede partij om onze nieuwe website vorm te geven. Aangenaam verrast waren we door de efficiëntie en de snelle service van het team. Transparante en duidelijke communicatie, klantvriendelijkheid en mooie resultaten kenmerken de samenwerking. De nieuwe huisstijl werd door de grafische vormgever mooi en speels verwerkt in de site. Het achterliggende CMS-systeem is gebruiksvriendelijk wat zorgt voor tijdswinst in onze organisatie."
Aangenaam verrast waren we door de efficiëntie en de snelle service van het team. Transparante en duidelijke communicatie, klantvriendelijkheid en mooie resultaten kenmerken de samenwerking.