Een goede commerciële website is voor meer en meer bedrijven een instrument om aanvragen te genereren. Naar zo'n instrument waren zaakvoerders Katrien en David ook op zoek. Hun vorige website werd immers als vriendendienst door een student gebouwd, maar werd sindsdien niet meer geüpdatet. Met als gevolg dat er eerder zeldzaam een aanvraag binnenkwam via de website. Bovendien werden de vereisten om een Deceuninck Preferred Partner te blijven ook digitaal doorgetrokken.
Dringend tijd om werk te maken van een nieuwe commerciële website. Na een eerste contact werd ook meteen duidelijk dat de content onder de loep moest werden genomen want een goede commerciële website valt of staat immers met SEO-vriendelijke content. Om deze klus te klaren, schakelden we onze taalpartner in crime Tekstueel in.
Na een uitvoerig intakegesprek werden de eerste grafische previews voorgesteld, een schot in de roos zo bleek want er werd meteen gekozen voor een van de voorgestelde designs.
3 weken na online plaatsen werd er al een conversiepercentage van 3% gehaald. Opdracht volbracht!
Analyz-it ging verder aan de slag met de afwerking van de website en 3 weken na online plaatsen werd er al een conversiepercentage van 3% gehaald. Opdracht volbracht! Om de continue stroom van aanvragen aan te houden, werd er in samenspraak ook een bijhorende Google Ads campagne opgestart.
Ook een professionele website op maat?
Aarzel niet en contacteer ons