E-mailmarketing

Iedere week ontvangen de klanten van La Buena Vida een nieuwsbrief over nieuwe wijnen of promoties. In elke nieuwsbrief komen we met een boeiend verhaal over de wijn, streek en sterke visuals. Het resultaat? Een nieuwsbrief met waarde voor de klant.

Een paar voorbeelden van de mailings:

 

Naast de inhoud en het design van een nieuwsbrief is de verzendtijd een grote succesfactor. Na een testperiode kozen we de optimale verzendtijd voor deze mailings zodat het rendement van de inspanningen nog beter werd.

Door middel van e-mailingmarketing behoudt La Buena Vida een blijvend contact met de klanten. Dit zorgt ervoor dat klanten vaker terugkeren naar de webshop.

Omzetstijging

Niet alleen onze inspanning voor de nieuwsbrieven maar ook onze inspanningen voor SEO en SEA leveren resultaat op. Zo is de omzet met een zesvoud gestegen sinds 2020.  De online marketing van La Buena Vida is dus een succes.


Ook interesse in e-mailmarketing voor je bedrijf
Neem dan contact op met Analyz-it.

Je kan ons steeds een e-mail sturen of ons telefonisch bereiken via 011 74 36 76. Je kan natuurlijk ook altijd ons contactformulier invullen.