Voor zaakvoerder Bert Craeghs voldeed zijn vorige website niet meer aan zijn verwachtingen. Bovendien was de website ook moeilijk zelf aan te passen. Redenen genoeg om over te schakelen naar een makkelijker CMS-systeem.
De eerste contacten met Culina waren er al eind 2012, maar mede door onvoorziene kosten in dat jaar werd de realisering van een nieuwe website op de lange baan geschoven. Ook de jaren nadien bleek de website niet langer prioriteit nummer één te zijn. Tot één van onze Facebook advertenties, midden 2015, Bert opnieuw activeerde om contact met ons op te nemen.
Vanaf dat moment kwam alles in een stroomversnelling terecht. Het essentiële belang van een goede website was nu immers wel bekend.
Na een eerste kennismakend gesprek werd al snel duidelijk wat de precieze verwachtingen van een goede website waren voor Culina. Een goed navigeerbare website gekruid met zeer mooi visueel materiaal om de toestellen voor te stellen.
Het visueel materiaal dat op de website wordt gebruikt, doet de bezoeker immers al dromen van een nieuw uitgeruste keuken.