Nieuwe look voor vertrouwde naam
Opgericht in de jaren '90 met één kraan en één machinist, maar de dag van vandaag is Vanlommel nv niet meer weg te denken in de aannemerswereld. Om de aanhoudende groei en modernisering aan te houden, was een nieuwe website meer dan een strategische keuze voor zaakvoerder Michaël Van Moffaert.
Op basis van een uitgebreide briefing werden de pijnpunten van de vorige website op de kaart geplaatst en vertaald naar opportuniteiten voor de nieuwe website.
Focus op conversie
Wanneer een potentiële klant de verschillende machines bekijkt, was het voor zaakvoerder Michaël Van Moffaert belangrijk dat ze snel en eenvoudig contact konden opnemen over het betreffende voertuig. Hiervoor werden speciale conversieknoppen voorzien op de pagina van ieder voertuig waarmee een potentiële klant snel contact kan opnemen.
Responsive webdesign
Om de website ook raadpleegbaar te maken op mobiel en tablet werd er gekozen voor een responsive design waarbij een gebruiksvriendelijke weergave van de voertuigen benadrukt werd.
Conclusie
Na een meer dan geslaagde samenwerking zijn de reacties op de nieuwe website heel positief en kijkt Michaël Van Moffaert tevreden terug op de gebruikte aanpak en de positieve samenwerking met Analyz-it.