Om meer bezoekers naar hun website te brengen wil Sirris hun website optimaliseren voor zoekmachines (vooral Google). Daarom hebben we de technische structuur van de website en de inhoud uitvoerig geanalyseerd. Aan de hand van deze analyses hebben we een overzichtelijke lijst opgesteld met specifieke aandachtspunten voor de Sirris website.

Resultaat

Als ons advies uitgevoerd gaat worden, verwachten we dat de website op en top geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Op die manier zal de website van Sirris beter teruggevonden worden op het internet en meer potentiële klanten aantrekken.

Hoe gingen we te werk?

Via uitvoerige SEO analyses maakten we een uitgebreide lijst op van alle verbeterpunten voor zowel de inhoud van de website als de technische structuur. Elk aandachtspunt kreeg een kleurencode toegewezen. Groen betekent 'in orde', rood wil zeggen 'dat het zo snel mogelijk aangepast moet worden' en oranje toont aan waar het 'nog beter kan'. Op die manier kreeg Sirris een duidelijk overzicht van waar de pijnpunten liggen.

Elk verbeterpunt werd voorzien van een gericht advies, zo weet de webdeveloper waar het schoentje wringt en kunnen ze meteen aan de slag.

Philippe van Sirris had alvast het volgende te vertellen over onze samenwerking:

De lijst is goed gestructureerd. Ik zie nu duidelijk welke zaken er dringend aangepast moeten worden om mijn website beter te laten scoren. Dit is helemaal wat ik van de SEO Scan verwachtte.

SEO analyse voor Sirris

Ook je website optimaliseren voor SEO?

Wil je ook te weten komen hoe goed je website scoort en hoe je de Google vindbaarheid kan verhogen? Contacteer ons via contact@analyz-it.be of bel naar het nummer +32(0) 11 74 36 76.